Reklamasjonsrapport

I prinsippet er en reklamasjonsrapport en tilstandsrapport hvor oppdraget er å foreta en vurdering av reklamerte forhold ved eiendommen i forbindelse med f.eks eierskifte.

Etter en grundig befaring av boligen vil takstmannen kartlegge, samt kostnadsberegne utbedringer av feil eller mangler ifm eierskifte, håndverkstjenester eller oppføring av nye bygninger.

Rapporten skal beskrive konkrete feil og/eller mangler det er reklamert på, og dette blir da sammenlignet med informasjonen som ble gitt ved salg eller kontraktsinngåelse. Reklamasjonsapporten skal påpeke faktaopplysninger i forbindelse med det reklamerte forholdet, og ikke ta stilling til den juridiske siden som skyld eller erstatningsspørsmålet.

Et par som har et møte med en takstmann

Kontakt oss

Vi skal levere god service når kunden tar kontakt med oss. Når du kontakter deg skal vi gi deg et uforpliktende og gratis tilbud.

Vi har taushetsplikt, og den informasjonen vi får vil vi ikke dele med andre. En fordel med å bruke en takstmann er at du kan slippe unna konflikter i forbindelse med kjøp og salg av bolig. Vi bruker mye tid på å holde oss faglig oppdatert. Dette skal komme kunden til gode og vi skal alltid være oppdatert på de siste lovene og reglene innen faget.

Denne nettsiden bruker cookies

Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle